Deprecated: Function set_magic_quotes_runtime() is deprecated in /var/www/customers/klippi/public_html/phpBB3/common.php on line 106
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 160: htmlspecialchars(): charset `iso8859-10' not supported, assuming utf-8
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 87: htmlspecialchars(): charset `iso8859-10' not supported, assuming utf-8
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 129: htmlspecialchars(): charset `iso8859-10' not supported, assuming utf-8
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 130: htmlspecialchars(): charset `iso8859-10' not supported, assuming utf-8
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 214: htmlspecialchars(): charset `iso8859-10' not supported, assuming utf-8
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 916: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 916: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/session.php on line 1454: htmlspecialchars(): charset `iso8859-10' not supported, assuming utf-8
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3529: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3531: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3532: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
[phpBB Debug] PHP Notice: in file /includes/functions.php on line 3533: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /common.php:106)
Slouppi • View topic - Aloittelevaa seinäkiipeilykaveria Jyväskylän Hutunkiin

Slouppi

Rock climbing and Bouldering in Finland
It is currently Tue Nov 13, 2018 20:15

All times are UTC + 2 hours

Post new topic Reply to topic  [ 4 posts ] 
Author Message
 Post subject: Aloittelevaa seinäkiipeilykaveria Jyväskylän Hutunkiin
PostPosted: Sun Aug 15, 2010 11:15 

Moi!

Olen aloittelemassa seinäkiipeilyä, mutta kiipeilykaveri puuttuu. Löytyisikö tätä kautta kaveri Jyväskylän Hutunkiin?

Jos ei, osaisiko joku teistä kertoa, millä tavalla voisin koittaa etsiä kaveria?

Profile E-mail  

Post subject: Re: Aloittelevaa seinäkiipeilykaveria Jyväskylän Hutunkiin
PostPosted: Sun Aug 15, 2010 17:27 

Muutat mun vaimox etelään. Käydään kiipeilemässä 2 * ~5h /viikko. ^__^

Jos ei täältä löydy, niin kokeile:

Kiipeilyseura Projekti ry, Jyväskylä

Puheenjohtaja Esko Hautanen esko.hautanen at gmail.com
Puh. 050 - 547 2005

Profile  

PostPosted: Sun Aug 15, 2010 20:56 

Ok, kiitos vinkistä - siis tuosta viimeisestä xD.

Profile E-mail  

PostPosted: Sat Aug 21, 2010 12:00 

Olen aloittanut kiipeilyn viime talvena eli olen suhteellisen tuore tapaus itsekin. Kesällä olen kiipeillyt pääasiassa ulkona. Nyt kun syksy lähestyy niin varmaankin tie vie yhä enemmän kohti Hutunkia ja Kuokkalan Graniitin sisäseiniä. Säästä riippuen siis. Hyvällä säällä aina mielummin ulkona. Pistä viestiä/sähköpostia/tekstaria niin voin laitella sinulle sitten viestiä kun olen menossa sisäseinälle, jos kiinnostaa.

Sähköistä postia voi laittaa osoitteeseen taneli.kalvas jyu.fi tai tekstaria numeroon 044-314-1602

Esko saattaa toki tuntea jotain rouvas/neitipuolisia jos sellainen on tarpeen.

Profile E-mail  

Post new topic Reply to topic  [ 4 posts ] 

All times are UTC + 2 hours